نمایش خبر

دوره آموزشی آشنایی با الگوها و تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری در شیراز برگزار شد

دوره آموزشی  آشنایی با الگوها و تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری در شیراز برگزار شد
سمینار آموزشی آشنایی با الگوها و تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری ویژه تعاونگران و کارشناسان تعاون در پانزدهم مهرماه همزمان با سراسر کشور برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس این سمینار با همکاری مرکز آموزش های اتاق بازرگانی و استفاده از اساتید مجرب ویژه صد نفر از تعاونگران و کارشناسان تعاون برگزار شد.

شهره گلخنی رئیس اداره آموزش ،ترویج و تحقیقات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت : این همایش با هدف توانمند سازی تعاونی ها در فرایند کسب و کار و بازاریابی برگزار گردید .

گلخنی افزود: یکی از راهکارهای پیشبرد اهداف تعاونی ها آموزش های کسب و کار و نحوه برخورد با مشتریان می باشد .

رئیس اداره آموزش ،ترویج و تحقیقات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ادامه داد: با تدابیر مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در راستای ساماندهی آموزش گروه های هدف و با هدف ایجاد اشتغال و کسب و کار ، سمینارهای آموزشی برگزار گردید که یکی از این سمینارها همایش آشنایی با فرایند کسب و کار ویژه تعاونی ها بود.

 گلخنی گفت :در پایان پس از آزمون ، نظرسنجی بعمل آمد که شرکت کنندگان متقاضی برگزاری مجدد دوره بودند .

۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۴
روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان فارس |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید