صفحه نخست » خدمات دولت الکترونیک » راهبرد مشارکت الکترونیکی

اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.

 لذا:

1. در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

2. در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

3. اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این اداره کل بوده است.

4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ... در پرتال یکی از مهمترین اهداف این اداره مطرح شده است.

5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در این پرتال فراهم شده است.

6. در این پرتال سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرکل، سامانه مشاوره آنلاین برای رسیدگی و پاسخگویی به تمامی سوالات مربوط به همه بخش های این اداره کل قرار گرفته است.

7. این اداره کل  تمامیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... مربوط به حوزه های تعاون، روابط کار ، اشتغال و کارآفرینی ، مشاغل سخت و زیان آور ، تشکلات کارگری و کارفرمایی و سایر فعالیت های مرتبط و کاربردی بر اساس دستورالعمل های وزارت متبوع  را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است .

به منظور تسهیل در دسترسی به برخی از موارد یاد شده موجود در این پرتال لینک های مربوطه به شرح ذیل ارایه میشوند. (جهت مشاهده ب روی عناوین زیر کلیک نمایید)

ارتباط با مدیرکل

سامانه مشاوره آنلاین

سامانه رسیدگی به شکایات

نظرسنجی و تکریم از ارباب رجوع

آمار و گزارشات 

خدمات دولت الکترونیک

میزخدمت

قوانین و مقررات

  به منظور بهره مندی از خدمات بیشتر قرار گرفته در این پرتال لطفا به بخش های مختلف به وسیله نقشه سایت مراجعه نمایید. (اینجا کلیک نمایید)